Wednesday 25 March 2009

kengkawan ;)



assalammualaikum dan salam sejahtera to all the readers.. hehehe.. basadia sudah kita,segala pupkurn sama minuman ah? pasal me kan berkurapak ne lapas ani..bah, if balum ready ready cia... :P hehehe.. abiskita semua memang pernah dangar akan perkataan kawan ne kan? tapi abiskita paham ka inda maksud kawan yang sebanar?haha.. di sini me kan bercarita sedikit sebanyak tah ne yang me tau.. lau u all rasa me salah atas pengartian me ani..sorry lah okay?
ok, kawan ani...dikirakan atas definasi me.. sorang yang dapat kita dangan bercerita dimasa lapang,tampat kita belajar sama-sama,tempat kita membual-bual sikit,tempat kita bejaur,tempat kita luangkan masa(buang masa ada jua,keke) tampat kita becali,kadang-kadang ada jua tempat kita lapas geram..ada neee :P
well, kawan atau dikanali sebagai sahabat and nya urang putih FRIEND ani macam-macam lah. ada yang baik,ada yang jahat dan sebagainya..tertakluk pada penerimaan seseorang atu lah,lau ia pikir yang dangan nya ne baik-baik..so baik lah..catu lah sebaliknya..well bagi me seorang kawan yang baik ani,kiranya macam.. ia timbul di kala kitani sanang atau pun susah...ada cia pacak-pacak mukanya dapan pintu rumah ah..hehe atu dikirakan baiklah tu..and inda ia pandai lupa kan kitani,walau bepuluh tahun kita inda bejumpa...macam one day ia bejumpa kitani..eh kau.. even macam lost contact banar-banar bah.. tau-tau bejumpa masih jua kilala..yatah kawan baik ne..so basicly kawan ne bermacam-macam..
kalau macam kawan yang inda berapa baik ani,lain pesen nya.. masa sanang ganya ada mukanya..dah macam kitani susah,inda lagi ada eh..pisuk-pisuk di unjar pun inda kejumpaan...lalah ne macam ani ..kawan makan kawan sama jua..ani pun bahaya jua..tapi kawan jua namakan.. bukan pulang maksud me atu kawan atu menunggap kita..kira macam... kita ne bah di tikam nya dari belakang..main belakang ne,lain pesennya...lau cani ani, kira kawan buleh tukar lawan..=)

ada jua ceritanya, ada kawan atu baru jua macam sebulan dua tiga inda bercontact.. ada cia macam lau ternampak cia di gadong ah,diyayasan,mana-manala ada cia pura-pura inda kenal..apa inda kadang-kadang kitani ani nampak inda seberapa,inda hensem lah,inda cute inda lawa,lampuh cia.. ani kira jenis kawan yang luan milih standard.. biasalah diri lawa,segak,pandai..manakan mau sama yang low standard..luan banyak betapis.. =) ani banar ne..

hehe..so lain lah lagi dengan kawan rapat,bukan pulang rapat as in diri,duduk rapat-rapat selalu.. kawan rapat ani selalunya urang yang dapat kitani pecayai,yang kirakan kita kenal lama sudah.. yang kitani dapat nyimpan rahsia sama-sama,macam adi beradi kita sendiri lah..susah sanang sama-sama, beria sama-sama,tidur sama-sama..haha =p atu iksin me cia.. xD
well,me bersyukur pada Allah.. pasal Allah bagi me kawan yang baik-baik.. yang mintal-mintal..tapi me tau deep inside their heart,durang main-main saja..kali lah jua :) pemaham,walau ada jua ..inda pulang me tau belakang-belakang ;P so me kan berterima kasih to you guys yang sanggup berkawan sama me atu,yang ingat me masih :) thanks.. i appreciate everything what we had :) THANKS BANYAK-BANYAK AND SORRY KALAU ME ADA BUAT SILAP ZAHIR DAN BATIN ( alum raya :P)
especially kawan me dari me di PPN(KG1-PRI2),SEKOLAH UGAMA MASIN(PRA-DARJAH2,4,5),SEKOLAH AGAMA MULAUT(DARJAH 3,5,6),PDS(PRI2D,3B,4B,5C,6A)SMSHASAN(FORM 1B,2B,3B,4SCI1,4A,5A),MTSSR(ND/CTN/28) and to FLYING COLOURS(f3) and REEDS (f5) and THE PANZER BOIS..

No comments: