Wednesday 1 October 2008

ini semua hanya mimpii??? =p

hai everyone..you and you and you..you bahh.. mun paham biskut..apakann?
okay :P anyway ..
we had our historical football game-like-hell kayrazieee..
our plan was... if rabu raya,then hari selasa main bula,kan buat history lah kononnya..before raya kaliahhh.. cubatah liat anak bulan tu pagi ah.tau jua kami bila raya..hehe xp yatah kan..
ok we started the football atu around 5-ish..maynnn still hawt..ok awal-awal tu ..kan semua
energtic GB..manith.. hehee x)
lusir sana,sini,situ,siti...hahaha ..
gila kali?
PUASA WAHHHH!!
pasal sorang-sorang jian GB kan main bula..
and inda salah lah kalau im here saying that aku jua...
yatah.. my feet masih sakit.. and i don't know bila ia kan baik.. i can't play good..i can't even run like shti! DI. and i dont like it bahh..
pleasee...?
ok nearly fourty five minutes of playing..the game still on..haha..tapi i was... OH SHTI!! atu lalahhh..haha... and our team kana basalah(belasah) uleh bisdurang..7 nil kali..bukan lagi kali... basaalah wahhh...
ok saa ngaku i play like taie..haha injured bahh.. bukan alasan eeee xp
even andang aku main inda gud..hehe x)
and si bui kasut baru ehh..lawa kasut nya.... buii..aku pinjam..muatkah arah ku..aku size 7 :D
hehe.. bah lapas atu we hadour sungkai tempat nini durang si amin and si wafi...
nyaman eh mamaman nya...dari piza ke martabak ke satay,nasi ayam,udang..and bla bla..haha
and we semua...kanyang minum ah..adakah dibanar-banari minuman..manith tah banarr...
and i was baca nick msn banyak bisurang..yang esuk raya..then aku beritahu lh durang..and what happened..ANAK BULAN INDA NAMPAK!!
ok guys..bukannya aku kan menipu or apa..hehe it was small damn salah sikit macam taie..
entah lah..hehe :P inda apalah.. i;m good pulang... :D and here some of the picture of the player in making.. (whatevr ot sound)








No comments: