Sunday 31 August 2008

no S*it!!

orite orite..sunday baby..haha i woke up 8plus arine..
awal jua sikit..for weekend xp haha
ok ok..i go to work bah today yatah awal sikit atu..hehe
my last day kali?hehe xb..
yatah c gay manager ah.. becakap " u have fresh face today"
in my mind mereply ia.. " NO SHIT,im goona be freedom 1.30 karang..fuck off DQ..haha"
haha.. ok kerja today ok.. but so shit lah.. ramai wah orang shopping ne..betamu gigi..hahaha..
yatah kan kana extend masa ku pai kul 3...but aku cakap.. no wayy... 2 is alright.. oh shiieeett..
seeyall..haha then makin ramai tia customer ani..aku buat arah time sheet ku pukul 9.30-2.30..
then liat jam 2.34 catu.. selajur ku cakap " eh,i go dulu ah". ramai lakat urang ahh..

kira escape wah tu.peduli ya eh..haha nada freedom pukul 1.30..taie wahhh..
udah keluar..turun escaltor ah...apa lagi ..berteriak aku.. "FREEDOOMMMMM!" hahaa..atu bida selajur muka bini-bini bediri dapan ah,nuleh jua laaa.. pikirnya aku gila pakah..haha i'm just stressed out dudes.. bidawah tarus jalan bisdurang..keke sorry babunya..haha ..

sekali jalan keatas jua ku bebalik ..haha.. meliat c gay a keraja..hahaha..inda pulang meliat..melintas ganya..bek ku meliat bini-bini yang jalan-jalan..haha.
balik kerumah..rehat and makan kajap..dalam 4 plus atu jalan lagi..ngaga c boh..hehe...men bula genggg... biasa lah keeper inda bertauliah...haha

team ku ari ne dengan durang si adam,didin,rahman,sapa banar ah..inda ku ingat ..si amin dengan aku..uncle mamat ia jua..(paning ku time ani)
tapi yang inda rugged nya.. 2 biji ahh...own goal ahh..bukan pulang aku tu..heheh xp
nda iuk wahh..aku plan tu kan bagi durang kusung..
eh eh..sapa manang kan tadi?hehe... serikn? 6-6? or 6-5? seri wah pasan ku..team kamu buyuk ah.. goal kick off ah..kira wah tu.yatah..adil? xp inda apa lah..today last main before puasa..oh aku injured lagi ..siaaaan eeeee..hahaha..same place jua.. yatah mun rasa nya balum baik atu..jangan tah main..hehehe..

malam ani..jalan ke huaho...si anna puny mamaman abis..yatah bali.. si amin drive..and si wafi juin jua..haha.. so kami bertigalah..threesome xp hahaha..

kami round-round dulu kajap bali makanan anna.. pastu biasa.. kadai penyangat kami aga...haha ayam telanjang beb.. thanks to amin..ia lanja. ko gay min.

lapas makan..sambung balik nyukat huaho ah...atu ya ramai hantap ehh..hahaha..indapa lah..banyak kan diliat ..darinya siau..ahaha.. eh atu kali ganya for today..kaki ku bebalut..hahahaha..

lepas habis main.


huaho hoho..wafi bayak uda muka mu ni xp






i love u na..i really do.




No comments: